معاون استاندار یزد در ابرکوه:

یزد 1404 یزد مجازی

ابرکوه رحیم میرعظیم سرپرستی یزد فردا : عباس علی رضائی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار یزدفردا رویکردهای جدید دولت در بحث تحول اداری را تشریح نمود.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداریزد اظهار داشت: خوشبختانه با رویکرد جدید دولت، فعالیت های خوبی در بحث تحول اداری شروع شده است .
وی یکی از بحث های مد نظر دولت را، بحث سیاست های ابلاغی که از طرف رهبر معظم انقلاب به روسای سه قوه و مجمع تشخیص مصلحت نظام ابلاغ شده است ذکر نمود.
به گفته رضائی ،این سیاست ها به تمام دستگاه های اجرائی استان نیز ابلاغ شده است.
وی افزود:متناسب با این سیاست ها، دولت نیز 10 محور را که برگرفته از این سیاست و همچنین قانون مدیریت خدمات کشوری و لایحه برنامه پنجم توسعه است را، مد نظر قرار داده است.
رضائی خاطر نشان ساخت: الحمدالله این سیاست ها به تمام دستگاه های دولتی ابلاغ شده است و در استان یزد نیز کارهای خوبی از جمله تنظیم پیش نویس سند تحول اداری شروع شده است و با تصویب آن ، به زودی به دستگاه های اجرائی ابلاغ می شود .
رضائی افزود:علاوه بر آن، بحث انتقال از تهران نیز، در برنامه های دولت قرار دارد و امید است که هم در بحث انتقال نیروها و هم در بحث ادارات و شرکت ها و اداراتی نیز که بنا بر انتقال آن ها به استان یزد می باشد، به موفقیت های خوبی دست پیدا کنیم.
وی همچنین در زمینه سند it استان یزد نیز اظهار داشت: اواخر سال گذشته و ابتدای سال جاری، این سند که مصوبه شورای برنامه ریزی و توسعه استان نیز بود تنظیم شده و اخیرأ نیز به همه دستگاه ها ابلاغ شده است .
وی اظهار امیدواری نمود که با 4 برنامه 4 ساله ای که در این سند تنظیم شده است
و با اعتباراتی که تأمین می شود و همچنین همکاری دستگاه های مختلف و بخش خصوصی،شاهد اجرائی شدن این سند باشیم
وی افزود:در سال جاری نیز مبلغی اعتبار جهت این امر اختصاص یافته است.
به گفته رضائی، در این سند پیش بینی شده است که سال 1404که پایان برنامه 20 ساله می باشد، استان یزد به عنوان یزد مجازی در بخش مباحث it بتواند پیشتاز باشد.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا